Like a bird

Cześć 🙂

Ostatnio mocno wciągnęły mnie makijaże artystyczne, czego potwierdzeniem z pewnością jest ten post. Dziś chcę wam pokazać zdjęcie, z którego jestem niezmiernie zadowolona. Sesja z cudownej urody Klaudią, Karolem, tym razem po drugiej stronie obiektywu i Krystianem, wspaniałym, młodym fotografem.
Jest to mój debiut w tego typu makijażach, ale jestem bardzo zadowolona z efektów. Mam nadzieję, że Wam również się podoba. Oba malunki były bardzo pracochłonne. Zobaczcie co nam z tego wyszło i oceńcie sami :).


IMG_5015 — Odzyskano.jpg


Piszcie jak się wam podoba to, co stworzyliśmy. Zapraszam Was na Fanpage na fb, na instagrama i snapa, żebyście byli na bieżąco :). Przypominam również o promocji ślubnej, o której więcej informacji znajdziecie w poprzednim poście a także na fanpageu.

Wizaż: Marcelina Kubik, Modelka: Klaudia Pirus, Model: Karol Balak, Foto: Krystian Jarecki

Skomentuj

