Klasyczne smoky z nutką ekstrawagancji

Hej Kochani!

Klasyczne, czarne smoky to makijaż uniwersalny, elegancki. Paskuje do każdej kreacji. Myślę, że to makijaż, który przydaje się każdej kobiecie. Wydaje mi się jednak, że taka standardowa wersja nie wyróżnia się niczym, warto więc dodać do niej choćby odrobinę świeżości. Ja postawiłam na płatki srebra, które odbijają światło i pięknie komponują się z eleganckim smoky.
Do makijażu oczu użyłam paletki Zoeva- Naturally Yours. Na ustach mam szminkę Golden Rose velvet matte- 03 i błyszczyk Rimmel Oh My Gloss!- 150 Glossaholic.
Sztuczne rzęsy- Melkior.


238.jpg

 

246.jpg

 

247.jpg


Uwaga!
Moje drogie (moi drodzy?) 🙂 w związku w trwającym sezonem ślubnym, chciałabym zaprosić Was do skorzystania z oferty, którą dla was przygotowałam.
Przy makijażu na ślub dla 5 osób (druhna, koleżanka, siostra, matka itp.), makijaż dla Panny Młodej GRATIS!
Oferta obowiązuje do września 2016r. Jeżeli jesteście zainteresowane dzwońcie/piszcie na 533-466-810, na maila mymakeupvision@gmail.com, lub na fb na fanpage.

Zapraszam do obserwowania bloga, komentowania, lajkowania. Jeżeli chcecie być na bieżąco sprawdźcie również fanpage na FB, instagrama @mymakeupvision i snapa.

Makijaż/modelka: To ja :P, Foto: Najlepszy Krystian Jarecki

Skomentuj

