Kontrast

Hej kochani!

Ostatnio brakuje mi determinacji i ciężko było mi się wziąć w garść. Zapewne jest to spowodowane pogodą, bo z utęsknieniem czekałam na ciepłe, pełne słońca dni. Jednak brak postów na blogu coraz bardziej mnie przytłacza i muszę się wreszcie ogarnąć. Mimo braku postów, nie próżnowałam. A więc dzisiaj czas na nadrobienie zaległości i zaprezentowanie wam efektów sesji z młodym, utalentowanym fotografem z mojego miasta- Karolem (Karol Balak Photography).
Do sesji malowałam Olgę, której jasna cera i oczy pięknie kontrastują z bordowymi ustami (Golden Rose- velvet matte 23). Ciemną ramę oczu podkreśla złoty cień. Ważnym elementem są tu gęste brwi Olgi, które wyostrzają rysy jej twarzy.
Włosami Olgi zajął się Damian Kardas, który robi przepiękne fryzury :).


DSC_0597.jpg

 

kadr_mekaap.jpg

 

DSC_0451.jpg


 

Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba. Zaglądajcie na fanpage na fb, instagrama i snapa.

Makijaż: Marcelina Kubik, Modelka: Olga Zofińska, Foto: Karol Balak Photography, Hair: Damian Kardas

 

Skomentuj

