Makijaż dzienny kosmetykami drogeryjnymi

Hej!

Na dziś mam dla was delikatny makijaż dzienny, wykonany tylko kosmetykami drogeryjnymi. Ten makijaż jest uniwersalny- pasuje do każdego typu urody i koloru tęczówki. Do wykonania jego użyłam kosmetyków łatwo dostępnych i  w przystępnych cenach. Mam nadzieję że ten post będzie dla was przydatny.

Twarz:
-podkład Rimmel Wake me up, 100 Ivory (Uwaga! Najjaśniejszy kolor jest bardzo ciemny, ja się nacięłam i bez sprawdzenia kupiłam najjaśniejszy kolor. Chyba będę go używała dopiero wiosną/latem jak się opalę)
– korektor pod oczy KOBO Modeling Illuminator, 101
– kamuflaż KOBO Face Contour Mix
– puder Maybelline AffiniMat, 10 Classic Ivory
– bronzer KOBO Matt Bronzing & Conturing Powder, 308 Sahara Sand
– róż Wibo Sun Touch, Blusher in Pearls (Bardzo fajny rozświetlający róż do policzków, chyba nawet jeden z moich ulubionych)

Oczy:
-baza- korektor Kobo Modeling Illuminator, 101
-cienie do powiek Catrice, Absolute Rose (użyłam w kolejności na całą powiekę ruchomą kolor 2, załamanie zaznaczyłam matowym kolorem 5, w zewnętrzny kącik oka nałożyłam kolor 6- ciemny fiolet z delikatnymi różowymi drobinkami i roztarłam go na 1/3 dolnej powieki. Wewnętrzny kącik rozświetliłam kolorem 1.)
– tusz do rzęs Prestige, mascara Smoky Long Lasting

Brwi:
Ja użyłam wyjątkowo Color Tattoo 24HR, 40- Permanent Taupe bo skończyła mi się moja ulubiona kredka do brwi Catrice Eye Brow, 020.

Usta:
– Rimmel Oh My Gloss!, 150 Glossaholic

A tak prezentuje się makijaż:


 

57.jpg

 

60 (1).jpg

 

59 (1).jpg


Jeżeli chcecie więcej makijaży kosmetykami drogeryjnymi to zostawcie lajka lub komentarz. Zaglądajcie na fanpage na fb, instagrama i snapa MyMakeupVision.

Wizaż/Modelka: Marcelina Kubik, Foto; Krystian Jarecki

 

2 comments

  1. Psiapsi · Luty 16, 2016

    Nie jest źle 😂 jest bosko oby więcej takich makijaży .😘

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

