Doll makeup

Hej!

Chciałabym podzielić się z wami rezultatami sesji z Izą- Hisuken, na której wykonałam makijaż doll. Przy pierwszym podejściu nie czułam się zbyt pewnie i wydawało mi się, że nie jestem w stanie odnaleźć się przy tak specyficznych makijażach, okazało się jednak że wychodzi mi to chyba całkiem nieźle choć jeszcze z pewnością muszę poćwiczyć. Ciężko jest mi opowiedzieć o tym makijażu ponieważ od strony teoretycznej dużo więcej na ten  temat mogła by powiedzieć Iza. Myślę, że sesja wyszła naprawdę fajnie ale to Wam zostawiam do oceny.


img,gcsi,8C7A8030D093149993CC6C23E9E07C0FBA4A4C73,mpid,7,maxwidth,1680,maxheight,925

 

img,gcsi,8C7A8030D093149993CC6C23E9E07C0FBA4A4C73,mpid,8,maxwidth,1680,maxheight,925


Casting na brodatego modela wygrał Alex Staszewski! Już niedługo będziecie mogli oglądać rezultaty sesji, więc zapraszam do stałego obserwowania bloga, szczególnie jeżeli poszukujecie sylwestrowych inspiracji. 😀
Zapraszam na facebooka i instagrama, tam znajdziecie więcej zdjęć.

Wizaż/Foto: Marcelina Kubik, Modelka: Iza- Hisuken                                         

Skomentuj

