Metamorfoza Klary + CASTING!

Cześć!

Zauważyłam, że halloweenowy post z Klarą bardzo przypadł wam do gustu. Postanowiłam więc zaprosić Klarę na metamorfozę. Zaczęłyśmy od wyregulowania brwi, ponieważ to one tworzą ramę oka. Postawiłyśmy na makijaż wieczorowy, z różowymi ustami. Użyłam tu szminki Bourjois Ole Flamingo 05, która sprawdzi się idealnie na każde wyjście. Jest niesamowicie trwała, nie zjada się, nie wysusza ust mimo matu. Jest to zdecydowanie mój ulubieniec jeżeli chodzi o dobrze kryjące szminki.
Poniżej zdjęcia z przed i po metamorfozie 🙂


IMG_3302

 

IMG_3310

 

IMG_3331

 

IMG_3326


A teraz UWAGA!!!
Czas ogłosić casting. Poszukuję przystojnego modela (może nim zostać każdy), który chciał by wziąć udział w sylwestrowej sesji na mojego bloga, dysponującego wolnym czasem między świętami a nowym rokiem. Jedynym warunkiem jest posiadanie brody. Nie musisz posiadać żadnego doświadczenia w dziedzinie modelingu. Jeżeli masz dobrze prezentujący się zarost to weź udział. Na wasze zgłoszenia czekam do 20.12.2015r. Możecie pisać do mnie na maila mymakeupvision@gmail.com zawierając w nim swoje zdjęcie (ponieważ muszę wybrać brodę 😀 ), na fanpage’u na fecebook’u My Makeup Vision do prywatnej wiadomości lub dodając sweoje zdjęcie na instagramie z #MyMakeupVision. Zachęcam was do udziału! 😀 

Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis wam się podoba i że wieść o castingu prześlecie dalej. Wchodźcie na fanpage’a i instagrama. 

Wizaż: Marcelina Kubik, Modelka: Klara Kaczor, Foto: Krystian Jarecki.

 

 

Skomentuj

