80’s makeup

Hej! 

Na dziś przygotowałam dla was makijaż charakteryzujący się szeroką gamą kolorów, często postrzegany jako kiczowaty. Natapirowane włosy, szalone, kolorowe powieki, jaskrawe usta. Jak się już pewnie domyślacie mowa tu o makijażu inspirowanym latami osiemdziesiątymi. 


IMG_2977


Wbrew pozorom makijaż ten nie jest trudny do wykonania. W latach osiemdziesiątych nie przykładało się zbyt wiele uwagi do rozcierania cieni, kolory miały być żywe. Usta były równie wyraziste co oczy, najczęściej w czerwieni lub neonach. Na zdjęciach gwiazd z tej dekady można zauważyć tendencję do przesady z różem na policzkach. 


IMG_2949

 

IMG_2979


Do wykonania makijażu oczu użyłam palety Sleek- Ultra Matte Brights i palety Zoeva- Retro future (z której bardzo zauroczył mnie intensywny niebieski cień). Niestety nie jestem w stanie powiedzieć wam co mam na ustach. Jest to próbka pewnej szminki, której nazwy nie pamiętam a z opakowania zdążyła się zetrzeć. Natapirowane i pokarbowane włosy udoskonalą całość. 🙂
Mam nadzieję że dzisiejszy wpis przypadnie wam do gustu. Zapraszam na fanpage’a na facebooku i instagrama. 😀 Pamiętajcie, że komentarze dają mi dużo motywacji.

Wizaż/ Modelka: Marcelina Kubik, Foto: Mistrz obiektywu Krystian Jarecki 🙂

2 comments

  1. Pieszek XDD · Listopad 29, 2015

    Cudooo 😀 :*

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

