ZOEVA Luxe Complete Set- czyli moja opinia o tych pędzlach

Hej Kochani!

Jeżeli obserwujecie mojego instagrama to wiecie, że jakiś czas temu kupiłam nowe pędzelki- Zoeva Luxe Complete Set. Jest to zestaw składający się z piętnastu pędzli, pięciu do twarzy i dziesięciu do oczu. Pędzelki są dobrze skompletowane dzięki czemu możliwości makijażowe poszerzają się ogromnie. Takim kompletem jesteśmy w stanie wykonać prawie każdy makijaż. Nie uważam żeby ta ilość pędzli była potrzebna każdej z was na co dzień. Jest to bardzo dobry zestaw dla tych z was, które pasjonują się makijażem lub zaczynają swoją przygodę z zawodem wizażysty (oczywiście do wykonywania tego zawodu jeden taki zestaw to za mało).

11881611_895754793839042_76703027_n
Myślę, że o firmie Zoeva już nieraz słyszałyście Jest to niemiecka firma produkująca kosmetyki i pędzle. Ja osobiście pokochałam produkty tej firmy od pierwszego użycia. Ich jakość jest rewelacyjna, szczególnie biorąc pod uwagę ceny, które są stosunkowo niskie.
Czas na moją opinię o tym zestawie pędzli. Jak już się pewnie domyślacie jestem z niego bardzo zadowolona. Do tej pory są to najlepsze pędzle jakie miałam. Przyszły do mnie w solidnie wykonanym, eleganckim, czarnym etui z logiem firmy. Część pędzli jest zrobiona z włosia naturalnego a część z syntetycznego. Są miękkie i przyjemnie a dzięki odpowiedniej długości i gęstości włosia pozwalają na komfortową pracę. Ocenę czystości pędzli ułatwia nam białe włosie, ponieważ widać na nim do razu do czego wcześniej był używany, dzięki czemu unikniemy niechcianych wpadek z plamą koloru, który został na pędzelku z poprzedniego makijażu. Niestety przy myciu włosie odrobinkę się rozczapierzyło, ale jest to całkowicie normalne i w zasadzie w niczym nie przeszkadza. 🙂
A Wy miałyście styczność z firmą Zoeva? Jak się wam sprawdza? A może dopiero macie zamiar wypróbować? Koniecznie napiszcie w komentarzach co o tym myślicie. 😉
Ja mój zestaw kupiłam tu: http://mintishop.pl/product-pol-2933-ZOEVA-Luxe-Complete-Set-Zestaw-15-pedzli-w-etui.html

Nie zapomnijcie  polubić fanpage’a na facebook’u i zaobserwować mnie na instagramie, jeżeli jeszcze tego nie robicie. 🙂

Marcelina :*

2 comments

  1. Klara · Listopad 15, 2015

    Potwierdzam pędzle są bardzo miękkie co sprawia przyjemny dotyk na twarzy :*

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

