Halloween: Two faces

Cześć! 

Jako, że zbliża się moje ulubione święto- Halloween, przygotowałam coś specjalnie na tę okazję.
Dziś twarzy użyczyła mi piękna Klara. W tej charakteryzacji połączyłam Sugar Skull, czyli charakterystyczne meksykańskie czaszki bogato zdobione, najczęściej wzorami kwiatowymi, oraz look inspirowany wampirami. Było to dość pracochłonne i wymagało precyzji, myślę jednak, że zdecydowana większość z was jest w stanie zrobić to w warunkach domowych. Jedyne co zapewne będziecie musiały dokupić to biała farba. Ja tu użyłam białej farby firmy Snazaroo ale możecie użyć każdej innej przeznaczonej do malowania twarzy. 
Przede wszystkim pamiętajcie, że halloween to świetna zabawa i czas na eksperymentowanie w dziedzinie makijażu, charakteryzacji i wielu innych. 😀 Więc w to halloween życzę wam przepotwornej zabawy z przyjaciółmi i udanych przebrań. 
Jeżeli moja propozycja stała się dla was inspiracją to oznaczcie mnie na zdjęciu na instagramie (@mymakeupvision )bądź facebook’u. Czekam na wasze komentarze.


IMG_3146

IMG_3139

IMG_3154

IMG_3177

Charakteryzacja: Marcelina Kubik, Modelka: Klara K., Foto: Krystian Jarecki.

13 comments

  1. pieszek · Październik 29, 2015

    Nice Klara, dobra robota. 😘😘😘

    Polubione przez 1 osoba

  2. znajomy :) · Październik 29, 2015

    Śliczny make-up dziewczyny 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Pan Patryk · Październik 29, 2015

    Śliczny make-up a przede wszystkim..modelka! ;*
    🙂

    Polubione przez 1 osoba

  4. Bartuś · Październik 29, 2015

    Ślicznie 😀

    Polubione przez 1 osoba

  5. Bartuś ;) · Październik 29, 2015

    Łoł 🙂 ślicznie 😀

    Polubione przez 1 osoba

  6. Nieznajomy · Październik 29, 2015

    nice

    Polubione przez 1 osoba

  7. Olaa · Październik 29, 2015

    o jejciu :O sztosik :*

    Polubione przez 1 osoba

  8. oliwcia · Październik 29, 2015

    Śliczny make-up ♥

    Polubione przez 1 osoba

  9. Alice · Październik 29, 2015

    Wow!!! Mega

    Polubione przez 1 osoba

  10. Hdhahabs · Październik 29, 2015

    Nice

    Polubione przez 1 osoba

  11. Patrycja · Październik 30, 2015

    Ślicznie Klara
    Podoba mi się 😘

    Polubione przez 1 osoba

  12. Patrycja · Październik 30, 2015

    Ślicznie 😘
    Klara pięknie wyszłas
    Podoba mi się

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

