Usta w centrum

Hej!

Mam wielką nadzieję, że wybaczycie mi długi brak nowych wpisów. Postaram się poprawić i publikować posty częściej :).
Dziś mam dla was makijaż z ustami w roli głównej. Tu postawiłam na jaskrawo czerwoną szminkę i delikatny akcent na oko. Niestety jednak nie każdej z was ta szminka będzie pasowała. Przez pomarańczowy pigment w niej zawarty podkreśla żółte zęby. Nie sprawdzi się też u tych z was, które mają na ustach suche skórki. Reasumując, nada się dla osób z bezproblemowym uśmiechem :). Ten makijaż jest bardzo łatwy w wykonaniu. Bazą do niego był dla mnie dokładnie ten sam makijaż który mogliście obejrzeć trzy posty wstecz, czyli „Back to school: Makijaż do szkoły”. Wystarczy dodać czerwoną szminkę (ja użyłam Golden Rose, Velvet matte 24) i róż na policzki. Mam nadzieję że przypadnie wam do gustu. 🙂
Zapraszam do komentowania i lajkowania, odwiedzenia fanpage’a na fb: My Makeup Vision i obserwowania na instagramie: @mymakeupvision.


IMG_2860

IMG_2857

Wizaż/Modelka: Marcelina Kubik, Foto: Krystian Jarecki.

2 comments

  1. Klara Watermelon · Październik 23, 2015

    Bardzo fajny pościk :)W ogóle wszystkie Twoje posty są świetne i zawsze czekam na nie z niecierpliwością 🙂 Ten makijaż jest wręcz cudowny 🙂 wyglądasz pięknie… powtórzę go na pewno :*

    Polubione przez 1 osoba

    • Marcelina Kubik · Październik 23, 2015

      Dziękuję. W najbliższym czasie na pewno będzie więcej fajnych makijaży, planuję też charakteryzację halloweenową. :*

      Polubienie

Skomentuj

