Cudowne mydełka

Hej!

Pewnie już zauważyliście panującą od jakiegoś już czasu modę na NATURALNE. Moda ta dotyczy chyba wszystkiego. Produktów spożywczych, kosmetycznych i wiele, wiele więcej. Dla mnie to żadna nowość ale chętnie podzielę się z wami czymś co odkryłam niedawno- cudowne mydełka. Mają naturalny, roślinny skład i są robione ręcznie. Przede wszystkim skupię się na Aktywnym Węglu który kupicie w internetowym sklepie Lawendowa Farma KLIK. Producent zapewnia że: „Mydło zawiera aktywny węgiel drzewny, który dzięki swej ogromnej powierzchni adsorpcyjnej (uwaga -adsorpcja to nie to samo co absorpcja) pochłania bakterie, trucizny, przykre zapachy, a do tego wybiela zęby. Skutecznie oczyszcza skórę trądzikową: natłuszcza i nawilża, tworząc obfitą chociaż szarą pianę; nie zawiera olejków eterycznych.” A co ja mogę powiedzieć o tym produkcie? Używam go już trochę ponad dwa tygodnie (rano i wieczorem) i jestem zachwycona. Mydło zbawiennie działa na moją cerę. Na trądzik młodzieńczy sprawdza się świetnie. Już po kilku dniach stosowanie znacznie zmalała ilość wyprysków. Dodatkowo fajnie przeciwdziała przetłuszczaniu się skóry, choć jej nie wysusza. Cera jest nadal nawilżona. Oczywiście nie przepuściłam okazji sprawdzenia wszystkich możliwości tego mydła i tak jak obiecuje producent po kilku użyciach zęby wydają się bielsze. Myślę że ten kosmetyk na stałe zagości na liście moich ulubieńców. Pamiętajcie jednak żeby nie nakładać mydła bezpośrednio za twarz aby nie roznosić po niej bakterii. Mogło by to przynieść skutek zupełnie inny od zamierzonego. Nałóżcie produkt na zwilżoną rękę a dopiero potem na twarz.
Drugie mydełko- Wulkaniczne- pochodzi ze strony Męska Wyspa KLIK i jest do ciała. Zgodnie i informacją na etykiecie: „Mydło z delikatną glinką różową oraz aktywnym węglem drzewnym. Mają one działanie oczyszczające a węgiel adsorbuje (!) bakterie, brud i toksyny.” Produkt sprawia że cały dzień mam uczucie świeżości, a do tego pozostawia na skórze przyjemny cytrusowy zapach. Nie ściąga i nie wysusza skóry co moim zdaniem jest kluczową sprawą przy doborze mydła.
Serdecznie polecam wam sprawdzić obie strony. Znajdziecie tam przeróżne, naturalne kosmetyki zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pragnę dodać, że na stronie Męska Wyspa znajdziecie również preparaty do dbania o zarost co wypróbował i poleca mój tata :).
Zapraszam do polubienia strony na facebook’u i śledzenia mnie na instagramie @mymakeupvision.
DSCN6502

Skomentuj

