Back to school: Makijaż do szkoły

Hej!

Został tydzień do rozpoczęcia roku szkolnego. Część z was pewnie zamknęła kolejny rozdział swojego życia i idzie do nowej szkoły, tak jak ja, część do następnej klasy, ale każda z nas chce się dobrze prezentować. Dlatego dziś postanowiłam pokazać wam jak maluję się do szkoły.


DSCN6403


Starałam się zrobić makijaż na każdą kieszeń, kosmetykami łatwo dostępnymi. Do szkoły raczej stawiam na coś lekkiego, wygodnego ale i trwałego więc na twarz nałożyłam krem BB Under Twenty przeciw trądzikowi, cienie pod oczami zakryłam korektorem Essence Stay All Day a niedoskonałości kamuflażem Catrice Cosmetics. Całość zmatowiłam pudrem bambusowym Biochemia Urody KLIK a policzki lekko wykonturowałam bronzerem Kobo Professional- Sahara Sand. Na całą powiekę nałożyłam matowy cień My Secret 505, tuż przy linii rzęs namalowałam kreskę kredką Avon- Super Shock w kolorze czarnym a następnie delikatnie ją roztarłam cienkim pędzelkiem. Podkręcone zalotką rzęsy wytuszowałam moją ulubioną mascarą Gosh- Catchy eyes oraz podkreśliłam brwi kredką Catrice Cosmetics 040. Na koniec nałożyłam na usta Carmex- mój ulubiony i niezastąpiony produkt do ust, nad którego działaniem mogła bym się zachwycać godzinami. 😀 


DSCN6388

DSCN6390

DSCN6387

DSCN6385


Mam nadzieję, że przyda się wam moja propozycja i chętnie będziecie z niej korzystać, tym czasem zapraszam was na jutrzejszy post odnośnie zmiany mojej fryzury.
Zapraszam do polubienia fanpage’a  na facebooku KLIK , oraz śledzenia mnie na instagramie @mymakeupvision . 😀

Modelka/ Wizaż: Marcelina Kubik

Skomentuj

