Śliwkowe samoky

Hej!

Dziś przychodzę do was z delikatnym, dziennym smoky w różach i fioletach, czyli coś w sam raz dla niebieskiej tęczówki, choć równie pięknie będzie wyglądał przy zielonych czy brązowych oczach :). Tak zwany makijaż uniwersalny, dobry na randkę, do pracy czy na imprezę. Postanowiłam pokazać wam ten makijaż z dwiema wersjami kolorystycznymi ust. Mam nadzieję, że spodoba się wam moja propozycja. 😀


IMG_2711

IMG_2702


1093

1084

1089

1088


Do makijażu użyłam:
Twarz:
– Podkład Bourjois Paris 123 Perfect (51°)
– Kamuflaż Catrice Cosmetics Camouflage Cream (010)
-Korektor Essence Stay All Day (niestety nie mam pojęcia jaki to numer)
– Puder sypki Bourjois Paris (1)
– Bronzer Kobo Professional (308 Sahara Sand)
– Róż Bourjois Paris (16)
– Rozświetlacz Lovely Silver Highlighter 
Oczy:
– Jako baza posłużyła mi kredka Jumbo Eye Pencil NYX (604 Milk)
– Załamanie zaznaczyłam cieniem „Soft & Sexy” z palety Naturally Yours Zoeva
– Na środek powieki nałożyłam cień Inglot (144 AMC Shine, koło)
– Do rozświetlenia wewnętrznego kącika użyłam cienia Inglot (399 Pearl, koło)
– Zewnętrzny kącik i 1/3 dolnej powieki zaznaczyłam cieniem Inglot (446 Pearl, koło)
– Rzęsy wytuszowałam mascarą Gosh Catchy Eyes 
– Brwi podkreśliłam kredką Catrice Cosmetics Eye Brow Stylist (040 Don’t Let Me Brow’n)
Usta:
– Szminka Golden Rose Velvet Matte (14)
lub
– Szminka Golden Rose Velvet Matte (03)
Całość wykonałam pędzlami Eco Tools.

Wizaż/ Modelka: Marcelina Kubik, Foto: Krystian Jarecki

2 comments

  1. Kar Pie · Wrzesień 11, 2015

    Możesz doradzić jakieś cienie do powiek ale nie Inglot-a ? U mnie tylko są dwie drogerie Natura i Rossmann 😦

    Lubię to

    • Marcelina Kubik · Wrzesień 13, 2015

      Hej 🙂 na pewno warte uwagi są cienie z Kobo i z My secret, które znajdziesz w naturze, ale nie jestem w stanie podać ci odpowiedników do użytych w tym makijażu cieni z inglota :/. Wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem będzie zamówić cienie z inglota przez internet.

      Lubię to

Skomentuj

