Makijaż Glamour

Hej!

Przygotowałam dla was makijaż który idealnie będzie pasował na wiele okazji. Jest to makijaż elegancki, zazwyczaj z czerwonymi ustami. Pasuje praktycznie do każdej urody. Ja w mojej interpretacji makijażu glamour postawiłam na usta, natomiast oczy delikatnie podkreśliłam brązowymi cieniami. 🙂 Do makijażu oczu użyłam palety Zoeva- Naturally Yours a na usta nałożyłam szminkę Golden Rose- Velvet matte 23.
Liczę, że spodoba wam się moja propozycja makijażu glamour.
Zapraszam do komentowania i śledzenia mnie na instagramie @mymakeupvision. 😀


96

100

94

Wizaż/ Modelka: Marcelina Kubik, Foto: Krystian Jarecki.

2 comments

  1. jusiakudlinska · Lipiec 7, 2015

    Świetny makijaż! Zapraszam do siebie, jestem początkującą blogerką i również interesuję się makijażem 🙂
    http://www.jusiakudlinska.wordpress.com

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

