Poczułam wiosnę!

Cześć!
Czy wy też poczuliście przypływ wiosennej energii? Bo ja i owszem ;). Więc przychodzę do was z bardzo kolorowym makijażem. Użyłam tu cieni sleek z palety ultra matts V1 oraz miętowego eyelinera lovely z zeszłorocznej wakacyjnej kolekcji. Linię rzęs podkreśliłam czarnym eyelinerem. Całość wykonałam pędzlami eco tools. Dziewczęcy makijaż na kieszeń każdej nastolatki, szybki, łatwy i przyjemny, a efekt jak na poniższych zdjęciach. Mam nadzieję, że spodoba się wam ten energetyczny makijaż. Nie bójcie się eksperymentować z kolorami. 🙂
A już w przyszłym tygodniu zgodnie z rozpoczętym cyklem pojawi się makijaż inspirowany latami czterdziestymi.


DSCN5379

DSCN5354Wizaż/ Modelka: Marcelina Kubik, Fofo: Bolek

Skomentuj

